19 febrero 2007

SATISFACCIÓ PER COM S'HA GESTIONAT EL TÚNEL DE VIELHA

Durant la setmana passada vaig estar molt atent a totes les notícies que anaven sortint, sobre l’ensorrament del túnel de Vielha.

És curiós que tots els reporters o periodistes que explicaven la moguda que hi havia per intentar obrir el túnel, al més aviat possible, transmetessin que s’estava treballant frenèticament durant les 24 hores del dia.

Sempre m’he preguntat, com a responsable d’una administració pública i atenent que donem diversos serveis, si seríem prou competitius si estiguéssim en una empresa privada, això vol dir en una lliure competència per donar serveis.

Jo estic segur que amb tots els canvis que s’han fet a l’Ajuntament de Dosrius, podríem competir amb la majoria de serveis que s’estan donant en un mercat lliure, això vol dir amb competència.

Per què ho dic això? Ho dic per la gran satisfacció que em va donar que el túnel de Vielha s’obrís el passat divendres dia 16 i, al mateix temps, per la imatge que es va transmetre d’una administració que va saber trobar el personal necessari, inculcant i transmetent constantment que aquella obra havia d’entrar en servei en pocs dies. Una nota de 10 per a qui ha encapçalat aquesta problemàtica, perquè hem de pensar que quan passa un ensorrament com aquest, ningú t’espera, i mobilitzar les empreses que ja estan treballant no és fàcil.

Per aquest motiu, felicitats a qui ha liderat l’arranjament d’aquesta obra pública, perquè ha demostrat i ha donat credibilitat que en la gestió del diner públic també hi ha eficiència i eficàcia.

No hay comentarios: