01 agosto 2008

COMENÇO VACANCES

Durant el mes d’agost intentaré desconnectar del meu diari, ja que noto que tinc necessitat de fer vacances.

M’agrada molt plasmar les meves visions i els meus sentiments en aquest espai, per poder-los compartir amb tothom, però crec que les vacances són saludables i necessàries, i han de servir per donar-te una altra visió i desenganxar-te del que fas rutinàriament durant tot l’any.

A tots i a totes les persones que em seguiu, bon mes d’agost, però si teniu algun comentari a fer, podeu utilitzar aquest mitjà, que sempre estarà obert a les vostres reflexions i comentaris, però, això sí, els anònims els esborro abans d’obrir-los. En canvi, els que van signats, intento respondre’ls.

A tots i a totes, moltes gràcies, vosaltres sou els que doneu raó de ser al meu diari!

No hay comentarios: