24 enero 2011

SI QUE DÓNA DE SI LA SOCA !

Hi ha força moguda amb el tema de la soca que s’ha instal•lat a la rotonda del Vitxi.

Com que jo la tenia tant al cap, del dia que el roure va caure i la feina i l’ensurt que ens va donar aquella nit de dilluns, i a sobre l’endemà a la tarda, al carregar-la al camió, l’accident que va patir en Manel de cal Patró, no hi veia més que un tronc amb història que engalana la rotonda.

Doncs ara la cosa va molt més enllà, ja que fa uns dies, durant un dinar amb una colla d’amics, dues persones em varen comentar que quan veien la soca instal•lada, de la manera que s’havia col•locat, els generava un erotisme especial.

Vaig quedar molt sorprès, però atenent la diversitat d’opinions que es van anar generant durant la xerrada, l’endemà al matí em vaig fixar amb el context de l’erotisme que m’havien explicat. Doncs, sí, amb una mica d’imaginació vaig saber veure que s’hi podia interpretar una postura d’aquestes especials que es fan en moments determinats.

El debat no va acabar aquí, ja que a la propera trobada d’amics i amigues va tornar a sortir la soca, tothom havia fet un anàlisi més precís, amb la finalitat de donar la seva opinió.

Varen sortir opinions de tota mena, que si un home i una dona en una posició concreta, que si del dret, que si del revés, que si és una exposició fàl•lica. Per altra banda, algú deia que ho veia com un consolador en doble acció, en definitiva, n’hi ha per a tots els gustos i per a totes les opinions.

Fins i tot, tant és el debat, que dissabte passat a la nit, venint de fer un soparet amb els amics, ens vàrem parar vuit persones a l’entorn de la rotonda, per analitzar i exposar la visió de cadascú.

Pel que veig dóna molt de si. Ara que tothom interpreti el que hi vegi.

No hay comentarios: