31 enero 2011

Companys/es del PSC del municipi de Dosrius, moltes gràcies!

Doncs sí, us vull donar les gràcies pel suport unànime que em vau donar a l’última assemblea de militants, que va tenir lloc el passat divendres dia 28, per escollir-me número u de la llista del PSC a les properes eleccions municipals, que tindran lloc el dia 22 de maig d’enguany.

No sé quines seran les meves possibilitats de revalidar com alcalde del municipi de Dosrius, però per poder-ho ser s’ha d’encapçalar una llista i és això el que faré el dia 22 de maig, ja que és partir d’aquí quan tens possibilitats.

Em torna a fer una il•lusió molt especial el fet de pensar que puc tornar a ser alcalde, ja que és un plaer fer la feina que em pertoca dia a dia. No sé quina característica deu tenir el càrrec, però cada vegada és més gran el plaer que sento de poder servir el meu municipi i la seva gent. Suposo que deu ser que cada vegada conec més el territori, els carrers, els arbres, els embornals, les persones ...

Recordo més les persones per les qüestions que els han passar, que no pas per les cares o els noms, ja que quan alguna problemàtica m’arriba, per la via que sigui, me la faig meva i sé la importància que representa per a aquella persona sentir-se recolzat o recolzada en moments difícils, en moments complicats, en situacions imprevistes. Satisfer les necessitats de les persones s’ha convertit en una addicció.

Està tot molt obert, Convergència ha fet foc nou, altres partits polítics han començat amb molta força. Espero que de totes aquestes propostes, el dia 22 de maig el poble en surti beneficiat, sigui quina sigui l’elecció escollida, amb el vot lliure i secret, ja que veig a tothom amb moltes ganes i això és molt bo.

No hay comentarios: