02 junio 2010

QUIN REGAL

Quin regal, i quants sentiments i sensacions m’han passat amb l’enganxada que he tingut escoltant les cançons que en Pep Lladó ha escrit per la Loli.

Jo sabia que en Pep, volia transformar els seus sentiments en cançons, fins i tot ell diu que va dubtar a l’hora d’utilitzar la música per superar el dolor de la pèrdua de la seva Lola, com ell l’anomenava moltes vegades.

No puc més que agrair les molts bones estones que he tingut escoltant i recordant els moments que explica en Pep. El que més m’ha sorprès és amb la facilitat que escoltant les cançons m’he capbussat en el dia a dia del Pep i la Loli.

En cada moment visualitzes perfectament el que vol transmetre. Jo diria que són cançons amb imatges reals. És una sensació que molt poques vegades recordo que m’hagi succeït, però que en aquest cas, cada vegada que l’escolto, visualitzo el que vol dir, i no em canso de passar-les una i altre vegada, i posar-me en la vida del Pep i la Loli a ritme de rumba catalana.

Suposo que tots els que em seguiu ja deveu tenir aquesta música que en Pep ens ha regalat, però tot i així us deixo l’adreça, perquè en aquells moments personals us poseu els auriculars i gaudiu de l’espectacle.

Estic convençuts que els que coneixíeu a la Loli us trobareu amb la mateixa situació que jo i els que no sabeu de qui parlem, podeu practicar l’empatia dels sentiments del Pep, i visualitzar aquestes experiències tan ben plasmades en aquesta magnifica música.

Aquí teniu l’adreça on trobareu “ Andar Contigo”: http://www.pepllado.com/andarcontigo

Moltes gràcies Pep!!!

No hay comentarios: