23 noviembre 2010

ES VAN CONFIRMAR TOTES LES PREVISIONS QUE TENÍEM

Dissabte passat, ens vam trobar 250 persones, al pavelló de Dosrius, fent el típic soparet que organitza l’agrupació del PSC del municipi de Dosrius.

Vam començar sense la Montse Tura, ja que venia d’un acte previ al nostre.

Quan estava a mig sopar vaig rebre la trucada que arribava la Montse al pavelló i vaig sortir a rebre-la. Estava una mica cansada, havia fet cinc actes i tres entrevistes durant el dia i ja eren gairebé les 10 del vespre.

Vàrem entrar al pavelló i vàrem posar la música tradicional del PSC. Jo no sé què va passar en aquell moment, però sembla que els aplaudiments de totes les persones assistents a l’acte la varen activar, ja que vaig veure que el seu estat havia canviat. En principi, va dir que no voldria menjar res, però un cop va seure a la taula no va parar, agafant una mica d’aquí i una mica d’allà, alimentant-se d’una manera força notable.

Vàrem començar els parlaments, primer la diputada maresmenca, després em va tocar a mi i al final va sortir ella. Per cert, es va buscar una mica de tamboret, per poder connectar més amb les persones.

Des què va començar fins que va acabar va tenir tots els assistents molt atents, captant-se el plaer que sentien escoltant el que deia. Ella, amb una energia que jo mai li havia vist, no va parar de transmetre valors i sentiments. Va ser mitja hora d’una intensitat que jo penso que no oblidaré mai. Crec que ha estat el discurs polític que ha arribat més a les persones, de tots els que s’han fet en aquest municipi. Alguns assistents em van comentar que se’ls havia posat la pell de gallina escoltant el que deia la Montse Tura.

En definitiva, va sortir un acte rodó, assolint tots els objectius que ens havíem marcat.

Amb aquestes quatre ratlles vull fer un agraïment molt especial a tots els militants del PSC que van treballar molt. Es va treballar, però també es va gaudir molt. En poca estona ho vàrem muntar i, després del ball que es va organitzar al final, en poca estona ho vàrem desmuntar i ordenar tot.

Quin equip d’homes i dones té el PSC del nostre municipi!

No hay comentarios: