25 noviembre 2008

COM SON LES COSES

Sempre he explicat que les meves èpoques de la vida totes han estat molt intenses. He viscut amb passió el que m’ha tocat, viure en cada moment i quan s’ha tancat una època n’ha començat una altra molt diferent de l’anterior i totalment inimaginable.

Ara, visc la vida de polític. Poques vegades ho he dit que soc polític ja que ho entenc com una feina i no em sento polític, però m’hi he posat tant que al final no puc negar que en tinc l’etiqueta, tant se me’n dona el nom, el més important és el fet, i us ben asseguro que es apassionant, amb estones molt amargants però amb grans satisfaccions.

Els fets passen molt ràpid i uns et tapen els altres. No fa masses dies, explicava a la meva germana un tema que el considerava greu en aquells moments, i un cop li vaig explicar pels i senyals, li va sortir de dins i la seva resposta va ser: “això no és res, saps que et vindrà un de pitjor i te’n oblidaràs d’aquest tant dolent que en aquests moments et preocupa tant, o et vindrà qualsevol cosa que et donarà una satisfacció que et farà oblidar aquest estat tan preocupant que tens ara”

He començat amb el títol de com son les coses, i el fet que no entenc de la meva època de polític es que tens enemics, gent que li surten les serps de la boca quan parla de tu, o en aquest cas de mi, i poder no he creuat ni una sola paraula amb ell, simplement ho diuen d’oïda, de teràpies de mala sang que s’ha fet amb converses inexactes, enveges, ganes de ressaltar o de donar-se importància.

Aquests son els temes que em costa més d’entendre perquè em considero una persona normal, l’únic que em toca viure aquesta època com a responsable d’una administració. L’Ajuntament de Dosrius i d’una altra Administració com el Consell Comarcal del Maresme i unes funcions i responsabilitats polítiques dins el meu partit.

Evidentment tinc moltes persones que valoren la meva feina, i també com es normal, d’altres que la qüestionen, però el que més em sobta, és que gent que no em coneix o ha tingut pocs tracte amb mi, em tingui una animaversitat molt acusada. Poder algun dia ho sabré entendre.

No hay comentarios: