06 diciembre 2008

ELS DIES DE L’ANY MÉS INTENSOS

A finals de novembre i durant tot el desembre és quan tinc una intensitat de feina que jo ja la considero d’extrems.

Molts dels que seguiu el meu bloc sabeu que la meva professió és la de pagès i que conreu arbres de Nadal. Malgrat que la política m’omple molt, m’encanta la meva feina i és un equilibrador poder anar una estona al dia al camp i tenir contacte amb la terra i els meus arbres, malgrat que hi ha dies que no m’hi puc ni acostar.

Per aquest motiu, en aquests dies hi ha coses que són capricis meus, que queden una mica de banda. Potser és aquest bloc el que es ressent, però vaja, ara em ve de gust fer aquest escrit.

Porto prop de 10 anys fent d’alcalde i estant al Consell Comarcal del Maresme, i en tots aquests anys, durant aquestes dates, he tingut la mateixa intensitat de cada any.

En primer lloc, he d’agrair a la gent que treballa al meu costat, ja que m’ajuda molt a tirar endavant la feina i no hi ha res que quedi encallat, per culpa que alguns dies no puc dedicar-hi totes les hores que voldria, però que ningú es preocupi perquè no hi ha res que quedi enrere. El dia té 24 hores i la setmana 7 dies i, si s’està ben organitzat, es pot fer molta feina.

No hay comentarios: