08 julio 2010

HE PERDUT UN CAFÉ

Doncs sí, he perdut un cafè. És la màxima juguesca , que els últims anys poso sobre la taula per qualsevol qüestió que es planteja.

Amb un veí de Can Massuet del Far, fa tres mesos que em va preguntar quan es construiria la rotonda de Can Massuet del Far i jo li vaig comentar que abans de l’estiu estava convençut que s’iniciarien les obres. Ell va ser persistent i em va preguntar quan seria abans de l’estiu, jo li vaig respondre que abans que s’acabés el juny ja hi hauria moviment en aquesta cruïlla tan incòmoda de superar, i aquí m’hi vaig jugar el cafè.

Però com són les coses, quan no depenen únicament de la teva capacitat, tot es retarda.

Moltes vegades es desesperant veure que passen les setmanes i que no hi ha moviment, però està tot fet, amb conveni signat entre la Diputació de Barcelona, l’ Ajuntament de Dosrius i l’empresa constructora. Els tècnics ja hi treballen, el que falta es veure moviment i màquines.

Tot i ser una obra d’uns 450.000€ no és d’execució de gaires mesos, potser tres o quatre, però costa tant de lligar les coses i que es vegi el fruit pel qual s’ha treballat...

Però tot i això que tothom estigui tranquil que aquesta obra es farà i serà una millora espectacular pels cents i cents de persones que cada dia passen per aquest indret.

El que si és veritat és que per ara m’ha costat un cafè.

No hay comentarios: