23 junio 2011

Una notícia favorable per al nostre municipi

M’he assabentat que a la nova organització del Consell Comarcal del Maresme, fruit del pacte CIU i PP, un regidor del nostre ajuntament, concretament el Sr. Antoni Valls, a més de ser conseller comarcal tindrà competències delegades de presidència, és a dir, que portarà una àrea que, segons m’han comentat, serà la de Medi Ambient.

Vull felicitar-lo i la veritat és que estic molt content que un regidor del nostre ajuntament tingui competències dins d’altres administracions, ja que gestionant l’interès de la comarca també ajudarà al nostre municipi.

Malgrat que vulguis ser igual per a tothom, sempre t’assabentes de qüestions que si no hi ets no en tens coneixement i, aleshores, pots fer aportacions al teu municipi que són d’interès per a la població.

Un cop més felicitacions i em poso a la seva disposició, atès que és una àrea que jo havia portat durant el mandat 2003-2007 i vull comentar que té un gran equip humà, amb grans tècnics i tècniques que fan que la tasca dels polítics sigui molt agradable.

No hay comentarios: