29 diciembre 2006

ES REAFIRMEN LES MEVES PERCEPCIONS

El primer escrit del meu bloc mostrava la meva satisfacció perquè els meus companys m’havien donat tot el suport perquè tornés a encapçalar la llista del PSC durant les properes eleccions municipals i, també, per l’elecció del president Montilla, com a nou president de la Generalitat de Catalunya.

Estava molt il·lusionat i molt confiat amb la feina que faria per a tots nosaltres el nostre president, per això vull destacar dos temes que han sortit publicats aquesta setmana.

El primer i molt important és que quatre peatges seran gratuïts per als usuaris habituals. Un és el del túnel del Cadí, amb el 100% de descompte per als residents al Berguedà, a l’Alt Urgell i a la Cerdanya; l’altre és el de les Fonts a Rubí, amb el 100% de reducció per a totes les persones que facin 8 viatges mensuals. Un altre amb les mateixes condicions és el peatge troncal d’Alella a la C-32 i per al peatge de la sortida de Mollet, bonificació del 100% a tots els usuaris, excepte els diumenges.

Dóna la sensació que aquesta notícia ha caigut com a normal i esperada, però és que feia tant anys que l’esperàvem!. Ha hagut de ser l’equip del president Montilla qui l’ha executada.
L’altre notícia que vull comentar fa referència al contenciós que la Generalitat de Catalunya posarà al Govern Central per la qüestió de la tercera hora de castellà. Els detractors del president Montilla deien que era un president supeditat a Madrid, però amb aquest fet es demostra tot el contrari.

Molta satisfacció per la línia que se segueix.



Dosrius, 29 de desembre de 2006

No hay comentarios: