14 enero 2009

CRISI, CONSUM, ...

Ja fa dies que volia comentar les sensacions que tinc del consum, sobretot en moments de crisi. No fa massa setmanes que a l’hora de dutxar-me vaig veure que el forat dels envasos que porten el sabó líquid és tres vegades més gros del normal. Això vol dir que al moment que te’l poses a la mà has d’anar molt en compte, perquè la quantitat que surt és molt més gran del que seria normal, amb el consegüent augment del consum d’aquest producte.

Surts de la dutxa, vas per rentar-te les dents, i et trobes que la pasta és incolora. Evidentment, és més difícil veure la quantitat de pasta que poses al raspall i sempre n’hi acabes posant més de la que seria necessària.

Aquestes són tàctiques dels serveis de màrqueting que tenen les empreses a l’hora de planificar com poden comercialitzar més producte i així augmentar les vendes. D’això n’estic convençut, sembla insignificant, però totes les persones al començament del dia fem el mateix acte.

Imagineu-vos la quantitat de sabó i de pasta de dents que es consumeix de més, si no es té una mica de cura!

No hay comentarios: