11 marzo 2011

Estic a punt d’aconseguir un objectiu històric

Fa alguns dies que em costa dormir, el fet és que estem a punt d’aconseguir un d’aquells objectius per al qual fa molts anys que lluitem. Jo, com alcalde, des què vaig prendre possessió del càrrec.

Des de l’any 1992 que a l’Ajuntament hi ha expedients iniciant processos per arranjar la situació, però aquests expedients no anaven en la línia que jo m’havia marcat, que potser era molt agosarada.

Espero que durant els propers dies podré donar aquesta notícia que em té inquiet, nerviós, il•lusionat, per assolir un d’aquells objectius que penso que ha estat un dels que m’ha costat més aconseguir, des què estic al capdavant de l’Ajuntament.

Espero poder-vos anunciar properament aquesta notícia, però permeteu-me que us deixi una mica amb el dubte, ja que la prudència m’aconsella que és millor que primer ho deixi tot tancat i solventat.

No hay comentarios: