28 abril 2011

Veig un municipi bastant endreçat

M’agrada passejar pel nostre municipi. Anar a veure a un i a l’altre, com sempre he fet en aquests últims quatre anys i els anteriors en què he estat alcalde. Això em dóna una coneixença molt profunda de tothom. Les cares dels veïns i veïnes, sovint, m’és difícil recordar-les, però sí el lloc on viuen, la circumstància per la qual han necessitat en algun moment determinat l’ajuntament, ... Aquesta feina m’agrada molt, m’apassiona cada vegada més.

Ara tinc una doble il•lusió, perquè veig que tenim un municipi ordenat. S’ha acabat la rotonda de can Massuet del Far, hem asfaltat la pujada de l’escola bressol, el clavegueram de can Massuet ja funciona i l’aigua surt amb el cent per cent de la depuració prevista, la Torre de les Aigües és municipal i a Canyamars, Déu-n’hi do el que s’hi ha fet en aquests últims anys, però hem de continuar treballant, principalment amb l’asfaltat de tots els carrers de can Massuet, seguir amb tot el procés de can Canyamars i seguir amb tot els objectius que tenim marcats.

Malgrat els anys que porto com a alcalde, em trobo en el moment més dolç, gaudint molt de tot el que s’ha assolit i content de tenir una administració sanejada i un equip humà treballant-hi motivat i amb molta capacitat de fer feina.

No hay comentarios: