08 enero 2007

PROPÒSITS PER EL 2007

Ja hem tancat les festes de Nadal. La darrera d’aquestes emblemàtiques festes és de les més màgiques: La diada de Reis.

Vivint amb intensitat la cavalcada, vaig poder copsar moltes il·lusions dels nens i nenes del nostre municipi, però també t’arribaven les il·lusions dels pares i de qualsevol personal que en el decurs de la cavalcada podies trobar.

Deixeu-me que faci cinc cèntims del que vaig demanar el dia de Reis o, més ben dit, del que vaig desitjar per al 2007, tant pel fa a la meva feina com pel que fa als temes personals i privats.

En qüestió de la meva feina vaig demanar al 2007 que sigui l’any en què es tanqui administrativament tot el procés de la urbanització de can Canyamars, amb la finalitat de poder iniciar les obres i que s’acabi la construcció de la carretera sense cap incident durant les obres.

També vaig sol·licitar una llista de coses, com ara: que s’iniciï tot el procés de redacció dels projectes de la segona escola de primària i del nou institut al nostre municipi, que comenci la construcció de l’escola bressol, que puguem iniciar tot el procediment per a la construcció, tant del centre de dia com de la biblioteca municipal, que veiem el projecte executiu del consultori metge de can Massuet del Far, que s’acabi la reforma del pavelló de Canyamars i el tancament de la pista de can Massuet del Far, que durant les properes setmanes es pugui tancar tot el procés d’adquisició del Pou del Glaç de Canyamars, que tinguem el projecte executiu i es pugui portar a terme la rotonda de can Massuet del Far, que en els propers mesos estigui construïda la rotonda del Vitxi, que aquest any 2007 el puguem tancar amb un acord amb la Societat General d’Aigües de Barcelona pel que fa a la Torre de les Aigües i que quan acabi la construcció de la carretera, la Generalitat de Catalunya comenci una altra infraestructura important per a nosaltres que és la Variant, amb la rotonda del Pla dels Gitanos.

Aquests són, a grans pinzellades, els reptes que tinc professionalment.

A nivell personal, li vaig demanar al 2007, que no hagi de viure o veure patiment en les persones que més estimo.

No hay comentarios: