24 enero 2007

QUAN A L'ADMINISTRACIÓ S'UTILITZA EL TEMPS PER FER COMENTARIS DE BAR

A les últimes eleccions autonòmiques va haver-hi un resultat preocupant, ja que podríem dir que va guanyar l’abstenció. Per aquest motiu, hem de fer una reflexió molt profunda d’aquest tema.

Els factors que porten a un desencís de la política poden ser diversos. Un d’ells pot ser el que els polítics, a vegades, perdem el temps en temes que no pertoquen, que no s’hi pot fer res, o en temes de xafarderia. El que jo en dic vulgarment comentaris de bar.

Com a alcalde, sempre he tingut molt clar que la qualitat de vida no té sostre i, com a càrrec electe, intento que el temps que dedico a l’Ajuntament o a qualsevol altra administració sempre sigui pensant en positiu i en pro del que pots fer dins de les teves competències.

Em molesta molt perdre temps en comentaris que podríem dir que són comentaris a peu dret, a la barra d’un bar, que per altra banda són molt saludables quan estàs distès i en converses informals.

Dic això, perquè aquesta expressió de comentari de bar l’he feta servir més d’una vegada i els receptors s’han ruboritzat d’una manera especial. Doncs sàpiguen que tinc molt clar quina és la meva feina i que remenant l’olla sense profit una vegada i una altra no m’hi trobaran. Els companys que treballen al meu costat, sempre em diuen, per bé o per mal, que vaig com una moto fent feina i ja saben que perdre el temps, en segons quines coses, em desmotiva molt.

Per això tinc molt clar que quan es fan les funcions de càrrec electe, s’ha d’estar constantment en la línia de treballar en les coses que ens pertoquen, que estan dins de les nostres competències, i no perdre el temps inútilment.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Els que et coneixem sabem que treballes de valent i els que t'envolten s'empalten d'això i per això s'està fent tan bona feina, perquè tothom té clar que està fent un servei a la gent del nostre municipi, sinó mirem al nostre voltant, quins canvis! I encara ens n'esperen més i tot per millorar la qualitat de vida de tots.
gràcies per la gran dedicació!

una dosriuenca

Anónimo dijo...

Ai, això d¡autofer-se comentaris... ja està molt vist.
A veure quan s'anima la Victòria i et posa un comentari, llavors si que ens animarà el blog.
de totes maneres, felicitats pel blog.
Anna

Anónimo dijo...

No és un autocomentari, tothom és lliure per expressar-se, i no cal anar donant noms.

una dosriuenca

Anónimo dijo...

I doncs, per qué s' abstenen de votar els ciutadans ?
Estan tips de veure i escoltar als "polítics" en tertulies de ràdio i TV, fent comentaris que no aportan res, cansats de comprobar que aquelles promeses que els feren en el seus programes no es compleixen, que els pactes post electorals destarotan alló que la majoría ha demanat,o alguns pactes son "antinatura", etc. i tot aixó va minant la motivació del electorat.
El que em sembla increible es que sabent-ho, els "polítics" segueixen fent el que han fet sempre.
¡Qué pocs n' hi ha bons! i quants que utilitzant la política com un modus vivendi.
Pere de Canyamars