05 enero 2008

NOUS PLANTEJAMENTS A LA VIDA

Es parla que cada sis o set anys les persones canvien de valors i de plantejaments. Sigui pel que sigui, estic veient que el fanatisme que em portava a fer les feines del dia a dia, l’estic canviant fent les coses amb més tranquil•litat, gaudint més de cada moment de la meva acció i, al cap del dia, m’adono que fas tanta o més feina. Per altra banda, la fas amb molt més plaer i menys cansament que abans.

Me n’estic donant compte, perquè l’altre dia em va arribar un powerpoint d’aquests que corren per Internet, amb el qual em vaig sentir molt identificat. Aquest power explicava que, per exemple, el suecs són gent que es prenen el dia a dia amb molta més calma. Per altra banda, també són els que tenen la tecnologia punta més avançada, vers altres països que a priori són molt més actius.

Aquest power també parlava de “slow food”, aquesta associació d’àmbit mundial que promou l’art de menjar lentament, entre altres coses. La seva insígnia és la figura d’un cargol.

Dic que la meva vida està canviant, perquè començo sentir plaer a l’hora de cuinar, de fer menjar, relaxant-me i experimentant la meravella que és fer un plat, per senzill que sigui. Si te l’has fet tu, després menjar-te’l ja és massa.

En definitiva, que durant el 2008 vull practicar aquest nou concepte de bellugar-te per la vida. Demano temps per poder fer tot el que m’agrada. Estic convençut que al final el resultat serà el mateix que anant frenètic, però tant la salut com el plaer es veuran recompensats.

No hay comentarios: