12 febrero 2008

NOVA PUBLICACIÓ AL NOSTRE MUNICIPI

Ja fa uns mesos que des de l’Associació de Pares i Mares del CEIP del Pi es va publicar una revista amb un contingut molt didàctic i informatiu, amb tot tipus d’escrits que composen un butlletí d’aquestes característiques.

La setmana passada em va arribar a les meves mans una revista redactada per un grup d’alumnes de la SES, el que nosaltres en diem l’institut. La veritat és que em va generar una il•lusió especial, perquè amb la seva lectura el cos se’m va encomanar de la il•lusió amb què es va fer aquesta publicació.

Tot això vol dir que es compleix algun dels molts objectius que vam tenir a l’hora de defensar l’institut al nostre municipi, com pot ser que del potencial de joves, en qüestions creatives, se n’aprofiti la població.

Adjunto la carta enviada a la directora de la SES, que va ser qui em va trametre, oficialment, la revista:


“Benvolguda Directora,

La setmana passada vas tenir la gentilesa de fer-me arribar la nova revista anomenada Info SeS. T’agraeixo moltíssim que haguessis pensat en mi, perquè si no haguessis tingut la iniciativa de fer-me arribar aquest exemplar, hagués sigut difícil que arribés a les meves mans un treball que el considero important.

El primer contacte que vaig tenir amb la revista, enmig de molts papers damunt la taula, va ser el de fullejar-la de manera ràpida. De seguida vaig captar que darrera d’aquests papers escrits hi havia molt més que una simple publicació rutinària. La vaig posar de banda i me la vaig emportar a casa. Abans de dormir, a estones, me la vaig anar llegint full a full.

En primer lloc, vull felicitar l’equip redactor, els dos Àlex, l’Alegria, l’ Arlyn, l’Ana, la Nereida, l’Audry, la Yaiza, la Mèlanie, la Liliana, La Míriam i en Josep, ja que per ser el primer exemplar que s’ha publicat hi ha missatge, informació, contingut profund, opinió, entrevistes, .... La veritat, és un molt bon treball.


M’agradaria ressaltar paraules que crec que s’han aconseguit amb el treball de tothom. Per exemple, a l’editorial, quan diu: Això era molta responsabilitat i nosaltres, la veritat, no sabíem molt del tema, però vam començar amb molta il•lusió i moltes ganes.

Això és el que jo veig, que aquesta SES ha nascut, fins i tot abans de posar la primera pedra, amb ganes i il•lusió i els alumnes s’han impregnat d’aquest esperit. Per aquest motiu s’aconsegueixen aquests fruits tan valuosos.

A l’article que es parla de la història de la SES, m’ha agradat llegir que les classes es feien amb normalitat des del primer dia.

Una de les coses que més m’ha agradat és que en aquest mateix article els alumnes diuen: Va ser un curs “inoblidable”. Nosaltres hem estat els protagonistes d’aquesta aventura.

Aquest grup de joves ha demostrat que tenen ganes de fer activitats per a la col•lectivitat i això és una gran satisfacció, ja que l’efervescència d’un poble la produeix la participació de les persones. Que hi hagi veïns i veïnes que vulguin fer coses per als altres és un símptoma de vitalitat.

Aquest era un dels tants objectius que ens va fer defensar la SES, que el potencial humà que té ganes de fer coses es quedés aquí.


Professors i, en especial, equip redactor de l’Info SeS, moltes felicitats, esteu fent una gran tasca, ja que amb aquesta revista surt a la llum les ganes i l’empenta que té aquest centre d’ensenyament.

Cordialment,

Josep Jo i Munné
Alcalde “

No hay comentarios: