04 mayo 2008

MAJORIA DE DONES AL NOU GOVERN DE ZAPATERO

Ja fa dies que volia parlar sobre l’efecte que em produeix a mi personalment que el govern d’en José Luís Rodríguez Zapatero tingui nou dones i vuit homes, fet inèdit fins ara al govern central.

L’experiència que m’ha donat fins ara treballar amb dones i amb homes, és que les dones, generalment, rendeixen més i són molt més eficients que els homes normals.

Amb això ja deixo clar que en el món de les dones hi ha de tot, no pel fet de ser dona ja s’ha de valorar com una persona capaç de tirar endavant qualsevol tema, però el que sí vull ressaltar és que quan una dona val, assoleix unes magnituds de capacitat sorprenents.

Per això estic convençut que les dones que ha triat el nostre president són de gran vàlua, amb tots els seus defectes, no ens hem d’encegar veient només les virtuts, però en general donaran un resultat que estic convençut que serà molt satisfactori.

Un altre punt a favor d’en Zapatero, que estic convençut que tenim la mateixa visió, és que això d’encoratjar les dones a llançar-se és molt important, ja que les necessitem sense complexes i amb igualtat de condicions, per donar la seva capacitat i ajudar a tirar endavant aquesta societat tan diversa i complexa.

No hay comentarios: