25 marzo 2009

ESTEM A EUROPA O NO

Jo personalment em sento molt còmode de pertànyer a la Comunitat Econòmica Europea i d’estar dins la zona euro.

Sí que és veritat que en moments puntuals és millor que les polítiques econòmiques les puguis fer tu mateix i controlar més la situació, però en general jo crec que en sortim molt beneficiats.

Ja que hi som, hem de ser conseqüents i no veure els possibles perjudicis que això pot generar-nos.

Dic això, amb referència a les protestes d’alguns estudiants universitaris sobre el Pla Bolonya. Jo sempre em pregunto, però si és una directiva europea, com podem dir ara que no volen una cosa que s’ha aprovat fa força temps, fent manifestacions amb posicions molt extremes i propostes inacceptables per part d’aquest col•lectiu que al final l’anomeno antisistema.

Sí que és cert que el nostre sistema té punts millorables, però no n’hi ha cap altre que ens hagi portat on ha fet aquest. Gràcies a la suma de totes les parts positives ens trobem on som en aquests moments.

El pas que ha fet aquest país en els últims trenta anys és espectacular i per això defenso les polítiques globals, malgrat que hi ha sectors minoristes i alguns punts en concret que podem sortir-ne perjudicats.

No hay comentarios: