11 octubre 2007

QUIN MATÍ QUE VAIG TENIR AHIR!

Em passa moltes vegades que les coses dolentes em vénen de cop, amb dues o tres hores me n’apareixen quatre o cinc, són les que voltant al meu entorn, des de fa dies i afloren totes de cop, però això també em passa amb les coses bones i ahir va ser un cas especial.

A les 11 del matí teníem hora amb l’alcalde de la Roca del Vallès, per un tema de delimitacions de la urbanització Sant Carles. És un tema del qual portem molts anys parlant-ne. L’objectiu és cedir una punta de terme a l’Ajuntament de la Roca del Vallès, perquè gestionin els serveis de les persones que viuen en aquesta d’urbanització i que actualment pertanyen a Dosrius. Em sembla que són uns tres habitatges, però tenen molts problemes amb el correu i altres serveis que s’han de donar des de Dosrius. La reunió va anar molt bé i estic convençut que hem posat fil a l’agulla per resoldre aquesta problemàtica.

Un cop vaig arribar a l’Ajuntament vaig rebre una trucada dient que ens donaven 5.000 euros per ajudar als Amics de Canyamars, per a la celebració del 50è aniversari de l’Aplec de Muntanya de Canyamars.

Penjo el telèfon i em truquen de la Caixa de Catalunya i em diuen que ens ingressaran 300 euros com a contribució a la festa dels avis.

Penjo novament el telèfon i em truquen dient-me que ha arribat una sentència referent a un contenciós interposat pel Sr. Josep Pujol Gensana, sol•licitant-nos més de 93.443,45 euros, per uns interessos de demora que ell considerava que li pertocaven per l’expropiació de la Plaça de davant de l’Ajuntament. Com bé he dit, la sentència és a favor de l’Ajuntament, això vol dir que vam actuar correctament.

Pujo a Intervenció, que estan preparant una modificació pressupostària i em diuen: Ens manquen 100.000.—euros, busca’ls. Pensant, pensant, en vaig trobar 150.000 i tothom content.

L’anècdota va ser que quan vaig arribar a casa i ho vaig explicar a la Teresa M., em va dir, en to de broma: Tan bo que ets per el altres i tantes mancances que tens a casa. Pensa alguna vegada en casa nostra!

No hay comentarios: