28 noviembre 2007

ACTE SOBRE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El passat divendres va haver-hi un acte, a sobre el consultori metge de Dosrius, referent a la violència de gènere. La Toñy em va demanar si podria assistir-hi per llegir el manifest institucional.

És molt enriquidor poder participar en qualsevol acte organitzat per una regidoria, en aquest cas, la d’igualtat, ja que tot el que fan està molt pensat. Tot i així, sempre et sorprenen gratament, ja que tot està fet amb un sentiment molt especial.

Faig aquest raonament per escampar, pel sistema que sigui, que l’àrea que porta la Toñy no és una àrea de tracte genèric, sinó de petits detalls, i quan es tracta de servir les persones, els petits detalls, des del punt de vista de qualsevol persona, es converteixen en el problema d’aquella persona o la solució de la mateixa.




Deixeu-me que us posi un exemple, varen donar uns punts de llibre, concretament tres de diferents. A sobre dels mateixos hi havia una flor feta manualment per les persones que assisteixen als casals que la Toñy dinamitza.

A tota aquesta colla que la Toñy estima tant, els hi hauríem de posar un nom, ara em ve al cap dir-los El club súper quatre i més.




Al moment de donar-me un punt de llibre, la Toñy es va adonar que la fulla de la flor estava un centímetre desplaçada del lloc on havia d’estar col•locada, cosa que jo en cap moment vaig veure, però quan la Toñy se’n va adonar, me la volia canviar. Jo li vaig dir que estava molt bé la que m’havia donat i que la guardaria com un record d’aquell dia tan especial.




Aquest és un exemple de com es fan les coses a la seva àrea. Al petit detall li donen molta importància i així és com es tracten els problemes de les persones. Quin gran equip que ha muntat la Toñy! No només dins l’Ajuntament, sinó també dins el casal de les Cotxeres de Canyamars i dins el casal de Dosrius.

Aquesta la Toñy quin “crac”!

No hay comentarios: