23 diciembre 2007

CARTA ALS REIS, DES DE EL CASAL DE LES COTXERES

Carta als Reis en el tradicional sopar de Nadal amb les persones que participen al casal de les cotxeres.

Benvolgudes Majestats,

Sempre heu sigut un referent per a mi, però em consta que des de fa molts anys teniu un col•laborador amb barba blanca, panxa grossa i saca a l’esquena, però atenent que en sou tres i vosaltres porteu carrossa, on hi cap molt més gènere, us faig les meves peticions.

En primer lloc, porteu-me el mecanisme per accelerar la solució de can Canyamars i així en els primers mesos del 2008 els seus veïns veuran la sortida i el resultat definitiu més a prop.

Després, també demano que em porteu l’escrit del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, conforme accepten construir la segona escola de primaria a can Massuet del Far. Si em porteu això, a pocs anys vista, també tindrem una altra escola a Canyamars.

Porteu-me també, l’esperança que s’acabi el pavelló de Canyamars i el final de l’obra de la pista esportiva de can Massuet del Far.

Una altra petició que us faig, és que es desencallin, al més aviat possible, totes les gestions que s’estan fent per donar llum verda a la construcció de la Variant de Dosrius.

Ajudeu-me, també, a tirar endavant la Fundació, o l’òrgan que considereu més convenient, per dinamitzar el Molinot i el Pou del Glaç, que com ja sabeu és del poble.

També necessito “polvets màgics“, amb l’esperit que la nostra regidora la Toñy, si alguna vegada se li abaixen les piles, l’ànim o la veiem una mica “toveta”, li poguem donar la “pòcima” necesaria per recuperar-la, ja que la necessitem al cent per cent.

Amb la vostra màgia, animeu la gent gran perquè ens continuïn explicant les seves inquietuts i així nosaltres poder estar a l’alçada de les seves necessitats i desitjos, m’agradaria que la gent gran sabés el cofoi que em sento al veure la seva implicació en tot el que s’organitza, gràcies a ells tindrem garantida aquella dita que diu “ Quan més serem més riurem”.

Us he demanat “polvets màgics” per a la Toñy, però també us demano que em prepareu la barreja del que faci falta per si algun dia ens manca l’empenta suficient com per defensar aquest municipi, per estimar la seva gent i servir-la amb la màxima diligència i afecte posible.

Com bé sabeu, tot això que us demano, m’ho podeu deixar a la porta de casa o també a l’Ajuntament, però no us preocupeu per l’indret del municipi on ho deixeu, perquè ja sabeu que els “trastejo” tots.
Només amb un senyal d’on ho he d’anar a buscar, i no patiu que jo ja hi faré cap, amb gran gratitud i admiració per vostres Majestats.

Una molt cordial salutació.

Josep Jo i Munné
Alcalde del Municipi de Dosius

Dosrius, 22 de desembre de 2007

No hay comentarios: