28 diciembre 2007

SOBRE EL DISCURS DEL REI PER NADAL

L’altre dia em vaig topar davant de “la tele” veient el Rei fent el discurs típic de Nadal.

En principi, més que escoltar-lo em van venir al cap tots els trencacolls que han tingut durant aquest 2007, tant ell com la seva família, però “em vaig posar com una moto” quan vaig veure que darrere seu hi havia un arbre de Nadal de plàstic.

Com pot ser que un home que vol aparentar ser tant ecologista, el seu ornament de Nadal consisteixi en un arbre fet a la Xina, o vés a saber on, en lloc de col•locar un arbre natural, promocionant una activitat econòmica molt sana i necessària per al sistema en què estem vivint. Tot plegat, un desfet de temps.

Serveixi aquesta queixa envers la imatge que em va produir el Rei de la nació espanyola. Em plantejo d’enviar una carta queixant-me per aquest fet.

No hay comentarios: