17 abril 2007

UN DIA ESPECIAL

Avui és un dia especial. A les 7 menys cinc del matí he acomiadat el meu fill, desitjant-li molta sort, ja que avui s’examinava del carnet de conduir. Fa uns dies que havia aprovat la teòrica i avui era el dia “D”.

Sento una sensació especial per aquest fet, ja que tinc gravat al subconscient que un cop tens el carnet de conduir, ja ho has aconseguit tot per creure que ets gran. Això no vol dir que qui no tingui carnet no sigui adult, però és aquesta la sensació que tinc gravada, i per això dic que és un dia especial.

A casa tothom té carnet de conduir. La meva filla ja fa més de dos anys que condueix cotxe i ara en David. Aquesta és la sensació que ara experimento, que tinc una família adulta i que sento orgull de tot el procés que hem seguit des dels seus inicis. Ara sento que es tanca una etapa i, evidentment, que se n’obre una altra que ha de ser tant o més interessant que la que hem viscut.

Moltes felicitats David. Ja saps que estic orgullós de tot el que vas aconseguint i estic convençut que en aquesta vida triomfaràs!

No hay comentarios: