26 julio 2007

UNES OBRES QUE COMENCEN I D'ALTRES S'ACABEN

La canonada que ha de baixar les aigües residuals de Canyamars ja ha arribat al punt de can Batlle, on es connectarà amb el col•lector que arriba fins aquest lloc.

Per altra banda, ja s’estan iniciant les obres de la construcció de la nova escola. Unes obres provisionals, però que estic convençut que quan estiguin fetes, tenint en compte el lloc on estan i les construccions que actualment es fan, encara que siguin provisionals, donaran lloc a un centre d’ensenyament molt digne.

Ho podeu veure en els vídeos que s’adjunten.

Com bé heu vist, ara m’afeccionaré una mica a enregistrar les imatges i penjar-les al meu bloc. Em falta aprendre’n una mica més, ja que m’estic donant compte d’algunes errades, però penso que de mica en mica anirem millorant.

Obres que s’acaben, obres que comencen, noves tecnologies. Tot plegat, distracció garantida i satisfacció personal.





No hay comentarios: