08 febrero 2007

DOL PEL COMPANY JAUME BATLLE

Ahir, dimecres 7 de febrer de 2007, a última hora de la tarda, va córrer la notícia que en Jaume Batlle, alcalde de Premià de Mar, havia perdut la vida, pels voltants de ¾ de 6 de la tarda, en un accident amb la moto a la Nacional II.

No feia ni 24 hores que havia estat amb ell, en una comissió permanent del Pla Estratègic del Maresme. Érem 8 alcaldes, entre ells el de Premià de Mar, conjuntament amb altres persones que representen sectors actius del Maresme.

Va ser curiós, perquè 4 alcaldes ens vàrem asseure junts. Hi va haver un moment que va entrar un grup de persones dins la sala de plens del Consell Comarcal i un d’ells era en Jaume Batlle.

Tenia una cadira a la presidència d’aquesta reunió i tothom li anava dient: Jaume, has de seure aquí. Ell deia que no, fins que es va asseure a prop meu, dient: Jo al costat d’aquests alcaldes, aquí al racó. Com que tothom li havia reclamat que segués a la presidència, de bon rotllo, jo vaig voler continuar en la mateixa línia. Un cop va estar assegut al meu costat, li vaig dir: Jaume, jo aquí no et vull que em tapes la pantalla. I em va respondre: Si m’ho dius tu, Josep, sí que vaig a la cadira de presidència. Finalment, va accedir a seure allà on nosaltres li demanàvem que segués.

Potser va ser el darrer acte que va estar a la presidència, però serveixi aquesta petita anècdota del meu darrer record personal d’en Jaume Batlle.

La reunió va continuar, essent molt enriquidora per a tothom.

No vull acabar amb el meu record d’en Jaume Batlle, sense donar el més sincer condol a la seva família, al poble de Premià de Mar i a Convergència i Unió.

No hay comentarios: