20 marzo 2007

EL SOPAR DE 17 DE MARÇ

Ja fa un parell de dies que es va fer el sopar de presentació del candidat del PSC a les eleccions del dia 17 de març, i ja estic una mica en condicions d’explicar les sensacions tan formidables que en aquesta nit màgica vaig tenir jo personalment i, pel que m’han comentat, també els companys del PSC, tant els de l’agrupació del municipi com els que ens van voler acompanyar, així com també la gent simpatitzant que es va abocar a aquesta festa de caire obertament polític.

Va haver-hi cap a 340 persones participants en aquest sopar. En tot moment vaig captar que estaven molt sensibilitzades envers els afers col·lectius i interessades per la feina que s’havia fet, així com també per les propostes de futur.

Un cop acabat el sopar, es varen fer els parlaments. En primer lloc, vàrem fer una relació de la feina feta durant aquest mandat 2003-2007.

Seguidament, la consellera de Salut, Sra. Mariana Geli, va fer una intervenció basada en els valors, en les reflexions i en la importància que té la democràcia en el nostre sistema, democràcia que hem de defensar aferrissadament. Va ser una intervenció d’aquelles magistrals, que a mi personalment em va agradar molt.

Per acabar, vaig intervenir jo, com a cap de llista proposat per l’agrupació local del PSC a les properes eleccions municipals. Vaig explicar, a grans trets, quin municipi volem i com estem articulant aquest desig que sigui un municipi amb serveis d’excel·lència, que cobreixi àmpliament les necessitats de les persones, amb bones infraestructures, grans equipaments i, sobretot, el valor més important, el de treballar a favor de les persones, que són el màxim patrimoni que tenim al nostre municipi.

No puc més que donar les gràcies a tothom que hi va participar, i en especial a totes les persones que amb el seu esforç i treball, varen convertir-lo en un èxit organitzatiu.

No hay comentarios: