13 marzo 2007

UN PAS ENRERE PER VEURE EL FUTBOL EN CATALÀ

El passat dissabte, estava il·lusionat per poder veure el partit de futbol entre el Barça i el Madrid, per això em vaig ben instal·lar davant de la televisió de casa meva, però ja no em va agradar que no els donessin per TV3, però sí que el feien per la Sexta, cadena de la qual rebo perfectament el senyal, atès que m’arriba directament del repetidor del Tibidabo.

En principi cap problema, però conforme es va anar desenvolupant el partit, jo que sóc culer, vaig començar a sentir-me incòmode, ja que tots els comentaristes atiaven el Madrid, fins al punt que vàrem haver de fer els moviments necessaris per treure la veu de la televisió i escoltar els comentaris per Catalunya Ràdio. Aleshores em vaig adonar que havíem fet un pas enrere.

Dic que hem fet un pas enrere, perquè ja m’havia acostumat als comentaris d’en Pitxi Alonso, d’en Sergi Albert i d’ en Pere Escobar, que feien molt amè qualsevol partit retransmès per TV3. Suposo que per qüestions econòmiques no va poder ser que el dissabte passat veiéssim el Barça - Madrid per TV3.

Aquest petit comentari ha de servir com a queixa, com a reflexió i, sobretot, m’agradaria que aquest missatge arribés als responsables de les altres cadenes, ja que no es pot ser tan partidista en un partit de lliga, com va passar el dissabte passat a la Sexta, durant la retransmissió del Barça – Madrid.

No hay comentarios: